Wariograf - Badania dla Biznesu
- TVN S.A.
- POLSAT
- Laboratorium Kryminalistyczne Policji
- Uniwersytet Jagielloński - Katedra Psychologii Stosowanej
- Uniwersytet im.Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- DPD Polska Sp. z o.o.
- SIÓDEMKA - przesyłki kurierskie
- TERSA GROUP
- SISTEMA POLAND SP. z o.o.
- PAMAPOL S.A.
- SECURITAS
- GRUPA DSF
- i wiele innych
Wszystkim zainteresowanym klientom z przyjemnością prześlemy nasze referencje.
Naszym klientom oprócz wyspecjalizowanych badań wariograficznych oferujemy usugi w zakresie: rekrutacja i selekcja pracowników tradycyjnymi metodami. Proponujemy usługi związane z pełnym procesem rekrutacji i selekcji pracowników na terenie całej Polski.
Naszym klientom w zakresie rekrutacji oferujemy pełną gamę usług: profilowanie stanowiska, ogłoszenia w mediach, headhunting (wyszukiwanie i pozyskiwanie kadry zarządzającej oraz specjalistycznej aktywnie nie szukającej pracy), screening (sprawdzanie referencji, opinii z poprzednich miejsc pracy, faktów z życiorysu), wywiad kompetencyjny, Assessment Center ( sprawdzenie praktycznych umiejętnisci kandydatów), specjalistyczne testy opracowane specjalnie dla nas przez ekspertów z wybranych dziedzin.
Badania wariograficzne w polskich firmach budziły jeszcze kilka lat temu wiele kontrowersji. Jednak przedsiębiorcy widząc ich skuteczność i efektywność wprowadzają je coraz szerzej do swojego port folia narzędzi. Mało kto wie, że w Stanach Zjednoczonych wykonuje się około 300 000 badań rocznie na zlecenie prywatnych przedsiębiorców. Badania przeprowadza się w ramach selekcji kandydatów do pracy, kontrolowania pracowników i jako jeden z warunków uzyskania awansu. Wśród prywatnych pracodawców, którzy najczęściej stosują wariograf są banki i handel detaliczny. Około połowa z 4700 barów McDonalda w USA korzysta z badań wariograficznych przy selekcji kandydatów do pracy.
W naszej ofercie dla klientów biznesowych znajdą Państwo również specjalistyczne badania wariograficzne.
Główne cele badań wariograficznych w pracy z kadrami:
-
Ustalenie uczciwości i lojalności pracownika.
-
Ustalenie działań na szkodę pracodawcy takich jak: kradzież, szpiegostwo handlowo-przemysłowe, sabotaż gospodarczy, defraudacja środków, przekazywanie poufnych danych handlowych konkurencji .
-
Eliminacja ryzyka związanego z niewłaściwym doborem kadr oraz redukcja kosztów związanych z ponowną rekrutacją.
-
Weryfikacja danych uzyskanych od kandydatów do pracy.
-
Poszerzenie wiedzy o wcześniejszych wydarzeniach/zachowaniach w stosunku do kandytata ubiegającego się o pracę.
-
Ustalenie uzależnień(narkotyki,alkohol,leki itp) oraz patologi społecznych niepożądanych u kandydata do pracy.
-
Odbudowa zaufania w firmie poprzez eliminację wzajemnej nieufności.